Οδηγίες για τις εγγραφές αιτούντων μετεγγραφή για το Ακαδ. Έτος 2020-2021
Οι επιτυχόντες αυτής της κατηγορίας θα πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στο περιβάλλον register.auth.gr από την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου έως και τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020 και στη συνέχεια, στο ίδιο διάστημα, να υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά στις Γραμματείες των Τμημάτων με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται παρακάτω. Οι επιτυχόντες θα ενημερωθούν μέσω SMS για τη διαδικασία καταχώρησης στοιχείων στο register.auth.gr από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Το σύστημα register.auth.gr για την καταχώρηση των στοιχείων αυτής τη κατηγορίας θα ανοίξει στις 11 Δεκεμβρίου (στις 10:00 το πρωί) και θα περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες για τους φοιτητές.
Υποβολή τα απαραίτητων δικαιολογητικών στις Γραμματείες των Τμημάτων
1ος Τρόπος
- Ηλεκτρονικά με αποστολή στο email της Γραμματείας (info@meng.auth.gr) των απαραίτητων δικαιολογητικών σε ένα συμπιεσμένο αρχείο (.zip).
- Συστήνεται, χωρίς να είναι δεσμευτικό, η αποστολή να γίνει από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είχε δηλώσει ο φοιτητής στις πανελλαδικές και μας έχει κοινοποιηθεί από το Υπουργείο. Στο θέμα του Μηνύματος θα πρέπει να αναγράφεται: Δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας <ονοματεπώνυμο φοιτητή> <Κωδικός Υποψηφίου>.
- Απαραίτητα δικαιολογητικά που θα πρέπει να ζητηθούν είναι τα ακόλουθα:
- Φωτοαντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας και των δύο όψεων
- Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπο του φοιτητή)
- Εκτύπωση της οριστικοποιημένης ηλεκτρονικής αίτησης μετεγγραφής που φέρει αριθμό πρωτοκόλλου σε μορφή pdf από την πλατφόρμα του Υπουργείου https://transfer.it.minedu.gov.gr/
- Αποδεικτικό ΑΜΚΑ (απλή εκτύπωση από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα https://www.amka.gr/AMKAGR/)
- Τα δικαιολογητικά ανά κατηγορία μετεγγραφής, όπως αυτά ορίζονται στην εγκύκλιο 167036/Ζ1/8-12-2020 “Οδηγίες σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών” σχετιζόμενα με την εγκύκλιο 166442/Ζ1/7.12.2020 “Κύρωση ονομαστικού πίνακα ανά Σχολή ή Τμήμα, ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, επιτυχόντων μετεγγραφής/μετακίνησης και την 149130/Ζ1/02.11.2020 Εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ με θέμα “Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021
- Στην περίπτωση που ο αδελφός του δικαιούχου αποποιείται του δικαιώματος μετεγγραφής/μετακίνησης, χρειάζεται να υποβληθεί Υπεύθυνη Δήλωση αποποίησης μετεγγραφής/μετακίνησής του, υπογεγραμμένη και εκτυπωμένη με τον τρόπο που περιγράφεται ακολούθως (βλ. ενότητα ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
- Τα δικαιολογητικά ανά κατηγορία μετεγγραφής όπως αυτά ορίζονται στην εγκύκλιο 167036/Ζ1/8-12-2020 “Οδηγίες σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών” σχετιζόμενα με τη εγκύκλιο 166442/Ζ1/7.12.2020 “Κύρωση ονομαστικού πίνακα ανά Σχολή ή Τμήμα, ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, επιτυχόντων μετεγγραφής/μετακίνησης.
2ος Τρόπος
- Έντυπη υποβολή μέσω ταχυδρομείου (συστημένο) ή υπηρεσίας ταχυμεταφοράς. Επειδή πολλοί φοιτητές ενδέχεται να μην έχουν κωδικούς taxisnet και λογαριασμούς τραπεζών που είναι απαραίτητοι για να εκδώσουν την Υπεύθυνη δήλωση μέσω του GOV.gr, θα μπορούν να σταλούν τα δικαιολογητικά σε έντυπη μορφή μέσω ταχυδρομείου (συστημένο) ή υπηρεσίας ταχυμεταφοράς, μετά την καταχώρηση των στοιχείων στο register.auth. Σε αυτή την περίπτωση η υπεύθυνη δήλωση μέσω του GOV.gr αντικαθίσταται με ΥΔ θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από τα ΚΕΠ και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά μένουν όπως και στην περίπτωση Α. Στον φάκελο αποστολής θα πρέπει να υπάρχει και πάλι η ένδειξη «Δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας <ονοματεπώνυμο φοιτητή> <Κωδικός Υποψηφίου>».
3ος Τρόπος
- Κατάθεση στη Γραμματεία του Τμήματος με ραντεβού. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, οι φοιτητές θα μπορούν να καταθέσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά οι ίδιοι ή νομίμως εξουσιοδοτημένα πρόσωπα στις Γραμματείες, με προγραμματισμένα ραντεβού κατόπιν ηλεκτρονικού αιτήματος, αναφέροντας τους λόγους που επιβάλλουν την αυτοπρόσωπη παρουσία.