Energy Department, Laboratory of Fluid Mechanics and Turbomachinery.
Titles
- Dipl.-Eng. In Mechanical Engineering, Aristotle University of Thessaloniki, 1990
- PhD in Computational Fluid Dynamics, Aristotle University of Thessaloniki, 1997
Τομέας: Energy
Βαθμίδα: Professor
Ειδικότητα: ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΡΕΥΣΤΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΤΥΡΒΩΔΕΙΣ ΡΟΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ
Τηλέφωνο: +302310996411
Email: kyak@meng.auth.gr
Γραφείο: Building D, 9th Floor
Ώρες Συνεργασίας: Workdays 12:00-16:00, except class hours
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
- Computational fluid Dynamics
- Development of turbulence models
- Transitional boundary layers
- Active flow control on wings
- Recuperation technologies for aero engines
- High performance computing algorithms.
Subjects:
Code | Title | Hours | Semester | ECTS | Type |
118 | FLUID MECHANICS I | 5 | 4 | 6 | COR |
205 | AERODYNAMICS | 5 | 7 | 5 | EOS |
351 | ADVANCED FLUID MECHANICS | 4 | 9 | 5 | ELSC |
355 | COMPUTATIONAL FLUIDS DYNAMICS | 4 | 10 | 5 | ELSC |
Υποψήφιοι Διδάκτορες:
Έπώνυμο | Όνομα | Ακ. Έτος εγγραφής | Θέμα |
Καψάλης | Σταύρος | 2019-2020 | Μέθοδοι βελτιστοποίησης με τη χρήση υπολογιστικής ρευστομηχανικής
με εφαρμογή σε καινοτόμες πλατφόρμες μη επανδρωμένων αεροχημάτων. |
Μαθιουδάκης | Νικόλαος | 2018-2019 | Ανάπτυξη αλγορίθμων βελτιστοποίησης αεροδυναμικού σχεδιασμού και
πρώιμης διαστασιολόγησης αεροσκαφών σταθερής πτέρυγας. |
Μπλιάμης | Χρήστος | 2018-2019 | Αεροδυναμική απόδοση αεροχημάτων σε ταχύτητες πτήσης που
αναφέρονται σε συμπιεστή ροή. |
Δημόπουλος | Θωμάς | 2018-2019 | ΄Καινοτόμες τεχνικές ελέγχου ροής για την ευστάθεια και τον έλεγχο
μη-επανδρωμένων αεροχημάτων. |
Μητρίδης | Δημήτριος | 2018-2019 | Ρευστοδυναμική-δομική ανάλυση για την ελαχιστοποίηση του βάρους
και τη βελτιστοποίηση μη επανδρωμένων οχημάτων. |
Παπαδόπουλος | Χαράλαμπος | 2018-2019 | Μελέτη καινοτόμων τεχνικών παθητικού ελέγχου ροής σε εφαρμογές
αεροναυτικής. |
Καπαρός-Τσάφος | Παύλος | 2014-2015 | Αεροδυναμικός σχεδιασμός αεροσκαφών που θα επιχειρούν το 2050,
με τεχνολογίες λεπτόπαχων και ευκαμπτων πτερύγων στρωτής ροής και κινητήρες προηγμένης τεχνολογίας. |
Energy Department, Laboratory of Fluid Mechanics and Turbomachinery.
Titles
- Dipl.-Eng. In Mechanical Engineering, Aristotle University of Thessaloniki, 1990
- PhD in Computational Fluid Dynamics, Aristotle University of Thessaloniki, 1997
Field: Energy
Rank: Professor
Expertise: ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΡΕΥΣΤΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΤΥΡΒΩΔΕΙΣ ΡΟΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ
Telephone: +302310996411
Email: kyak@meng.auth.gr
Office: Building D, 9th Floor
Student Reception: Workdays 12:00-16:00, except class hours
Research fields:
- Computational fluid Dynamics
- Development of turbulence models
- Transitional boundary layers
- Active flow control on wings
- Recuperation technologies for aero engines
- High performance computing algorithms.
Subjects:
Code | Title | Hours | Semester | ECTS | Type |
118 | FLUID MECHANICS I | 5 | 4 | 6 | COR |
205 | AERODYNAMICS | 5 | 7 | 5 | EOS |
351 | ADVANCED FLUID MECHANICS | 4 | 9 | 5 | ELSC |
355 | COMPUTATIONAL FLUIDS DYNAMICS | 4 | 10 | 5 | ELSC |
PhD Candidates:
Έπώνυμο | Όνομα | Ακ. Έτος εγγραφής | Θέμα |
Καψάλης | Σταύρος | 2019-2020 | Μέθοδοι βελτιστοποίησης με τη χρήση υπολογιστικής ρευστομηχανικής
με εφαρμογή σε καινοτόμες πλατφόρμες μη επανδρωμένων αεροχημάτων. |
Μαθιουδάκης | Νικόλαος | 2018-2019 | Ανάπτυξη αλγορίθμων βελτιστοποίησης αεροδυναμικού σχεδιασμού και
πρώιμης διαστασιολόγησης αεροσκαφών σταθερής πτέρυγας. |
Μπλιάμης | Χρήστος | 2018-2019 | Αεροδυναμική απόδοση αεροχημάτων σε ταχύτητες πτήσης που
αναφέρονται σε συμπιεστή ροή. |
Δημόπουλος | Θωμάς | 2018-2019 | ΄Καινοτόμες τεχνικές ελέγχου ροής για την ευστάθεια και τον έλεγχο
μη-επανδρωμένων αεροχημάτων. |
Μητρίδης | Δημήτριος | 2018-2019 | Ρευστοδυναμική-δομική ανάλυση για την ελαχιστοποίηση του βάρους
και τη βελτιστοποίηση μη επανδρωμένων οχημάτων. |
Παπαδόπουλος | Χαράλαμπος | 2018-2019 | Μελέτη καινοτόμων τεχνικών παθητικού ελέγχου ροής σε εφαρμογές
αεροναυτικής. |
Καπαρός-Τσάφος | Παύλος | 2014-2015 | Αεροδυναμικός σχεδιασμός αεροσκαφών που θα επιχειρούν το 2050,
με τεχνολογίες λεπτόπαχων και ευκαμπτων πτερύγων στρωτής ροής και κινητήρες προηγμένης τεχνολογίας. |